Top Flite P40E Warhawk Gold Edition

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ompa
    • aug 2006
    • 2961

Sv: Top Flite P40E Warhawk Gold Edition

Ursprungligen postat av Lelle
    Men Ompa, du brukar ju kunna fxa det mesta som sitter på ett flygplan. Är det så illa nu att du ger upp? :concern:
    Jag kan fixa det, men inte här i lägenheten. Behöver ett ordentligt ställe att vara på.
    Men en sak är säker. Det går fortare att bygga nytt än att bygga om. Skulle vara mycket enklare att helt enkelt bara köpa en ny byggsats...

Skickat från min HTC One X+ via Tapatalk 2
    Modellflyg
    En Stört-skön hobby
    :crazy_pilot:
    //Tomas//

Kommentar

• hjalleo
      • sep 2010
      • 766

Hej!

Vad surt när det är så slarvigt byggt. Men släng nu inte den här. Lägg den åt sidan och fixa den när lusten faller på igen för jag är helt övertygad om att en så rutinerad och skicklig byggare som du kan fixa det som felar.

Mvh Olov

Kommentar

• Ompa
        • aug 2006
        • 2961

Ursprungligen postat av hjalleo
        Hej!

Vad surt när det är så slarvigt byggt. Men släng nu inte den här. Lägg den åt sidan och fixa den när lusten faller på igen för jag är helt övertygad om att en så rutinerad och skicklig byggare som du kan fixa det som felar.

Mvh Olov
        Den kommer inte slängas på något vis. Men det kommer däremot dröja innan den blir klar. Måste ha tag i en lokal så jag kan bygga på riktigt, och då menar jag ytor att vara på som inte måste städas efter varje byggtillfälle.
        Måste i ett första steg bygga nya skevroder samt klaffar, och troligen bygga om hela vingens bakkant där klaffarna ska sitta för det går inte att få funktionellt i nuläget.
        En riktig snickarbod skulle man ha nu :lollypop:
        Modellflyg
        En Stört-skön hobby
        :crazy_pilot:
        //Tomas//

Kommentar

• Sweeper
          • jun 2006
          • 3961

Jag förstår ditt beslut helt och hållet!

Göran
          Sponsrad av MBS RC Models

Admin RC Scalebuilder siten

Kommentar

Arbetssätt...