Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Så stiligt Göran :applouse:
Inte utan att jag blir lite avis på både din tid du lägger ner och framför allt ditt arbete :lollypop:
Tack Tomas!:lollypop:
Jag är lyckligt lottad som har möjligheten att kunna ha den här tiden till mitt förfogande. Vad det gäller själva arbetet så är du minst lika skicklig, om inte skickligare.:applouse:
Jag fick ett förslag på RCSB om att använda platt tråd istället för vajer. Så efter lite klurande och tänkande så fick jag fram den här lösningen.
Vanlig renstråd för avlopp. Den finns i en del intressanta dimensioner. En sådan här rulle innehåller 7,5 meter och räcker till hela bygget.
Jag hann med och tillverka 5 stycken innan jag hade gjort slut på de gängade ändarna. Men efter ett snabbt samtal till Magnus på MBS Rc-Models så kommer det att ligga sådana i brevlådan imorgon.
Kommentar