Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Vafför bor du så långt bort? Den där skulle man vilja titta till en par gånger per vecka och lära sig en massa saker av! Något inomhusflygning hos er i vinter så att man får en anledning att besöka?
*förlägen gubbe*
Det ordnar sig med blommor bara käringa dör....
----------------------------------------------- MFK Skvadern Sundsvall.
Ompa! med hobbyrummet i källaren så är det lätt att man går och limmar en bit om man får någon minut över.
Henke2! Om jag lyckas att hålla vikten till ca 12 kg så hade jag planerat att använda min K80E, men det är inte sktivit i sten ännu, kan bli någon annan motor också. den ser stor ut där på byggbänken:stupido2:
Zkeeter! det är väl inte jag som bor långt bort heller, det är ju alla andra :sarcastic:
Har inte hört om någon innomhusflygning ännu så jag vet inte, men du får väl göra en utflykt!
MVH/Christer
Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:
Ja du LIP..
Så klart att du ska ingå i samma resa!
Hur var det?
Badkar på gång?
Det är egentligen tragiskt hur många ggr man har kört förbi er i tjänstens vägnar i sommar utan att man har kunnat stanna för en kaffe...
Men lovar, -13 så ringer jag när jag åker förbi! ;-)
Det ordnar sig med blommor bara käringa dör....
----------------------------------------------- MFK Skvadern Sundsvall.
Kommentar