Göran, den Robart jiggen du har, vart har du köpt den? Har själv den mindre, men den är ibland förliten.
Ett projekt som fått vänta länge på sin tur
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Kommentar
-
-
Det är inga problem, det kräver bara lite tålamod så går det med.
Det gäller att vara försiktig när man sprider ut epoxyn och se till så att duken ligger emot överallt hela tiden. Och behövs det så kan man alltid klippa upp hack i den för att underlätta krökningarna alternativt så använder man flera småbitar av duk.
GöranKommentar
-
Det är bara att känna sig lugn Wesse, den blir färdig en dag i slutet av April. Och då finns det nog möjlighet att få se den.
GöranKommentar
-
Jag tackar! Det är bara skoj att kunna förmedla något matnyttigt.
Nu är det inte sagt att jag är en mästerkock. Jag är bara glad om jag lyckas värma thé vatten utan att bränna vid det!
GöranKommentar
-
God fortsättning å så Göran! (och ni andra så klart!!)
Tack för lektionen i glasfiberklädsel, hoppas jag får nyttja kunskaperna snart. The Master Dave Platt pratar om "E-glass", ska tydligen vara lätt att lägga på dubbelkrökta ytor. Nån som vet var man kan få tag på motsvarande?
Jo, en fråga till: När blir det inflyttningsfest i nya lokalen? För ni har väl inte haft det och inte bjudit mig......... :roll:Kommentar
-
Ursprungligen postat av ChristerLGod fortsättning å så Göran! (och ni andra så klart!!)
Tack för lektionen i glasfiberklädsel, hoppas jag får nyttja kunskaperna snart. The Master Dave Platt pratar om "E-glass", ska tydligen vara lätt att lägga på dubbelkrökta ytor. Nån som vet var man kan få tag på motsvarande?
Jo, en fråga till: När blir det inflyttningsfest i nya lokalen? För ni har väl inte haft det och inte bjudit mig......... :roll:
Det är inget att tacka för. Jag kan ju säga som så....det kommer att jämna ut sig när jag börjar med vädringsarbetet på Henscheln!
E-glass har jag ingen aning om var man kan få tag på.
Inflyttningsfesten kan vi ju inte hålla förren Pontus har fått loss tummarna från det där stället dit solen sällan skiner. Han har fullt upp och har varit i lokalen 2-3 ggr och pekat att där skall han ha borden och där skall han ha hyllor....och vad bra detta kommer att bli! :lol: :lol: :lol:
Men så fort han har flyttat in så får vi ha en inflyttningsfest!
GöranKommentar
-
Tänkte bara klämma in ett par bilder på det som har hållit mig ifrån Vampiren.
Det är min Henschel 126A1 som börjar få lite färg. Jag använder WarbirdColors färger.
Luckor och nitar framträder väldigt bra med den här färgen.
Nu skall detta få torka någon dag innan jag maskerar för nästa färg.
GöranKommentar
-
Jag tror att hela det färgschema som jag har valt kommer att se riktigt läckert ut. Det skall på ytterligare 5 färger så jag har lite grand att göra. :lol:
GöranKommentar

Kommentar