Top Flite P51D 1/5. No ARF assembly

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ompa
    • aug 2006
    • 2961

Tack Lelle, det värmer att veta att ni finns :date:

Besökte min nya arbetsplats idag. Blir en höjdare, träffade platschefen och min närmsta kollega. Vi fann varandra direkt, typ så där som Astrid Lindgren berättar om när Emil är i Vimmerby (Kometen) och träffar en "gosse av samma skrot och korn, så gnistrar nån sorts låga i deras ögon"...:man_in_love:
    Kommer med lite bilder senare så får ni se min "nya" vardag på arbetsplatsen.
    Modellflyg
    En Stört-skön hobby
    :crazy_pilot:
    //Tomas//

Kommentar

• tomasstrom
      • jun 2009
      • 136

Låter inte kul det där Ompa. Hoppas att du hittar någonstans att limma, slipa, måla och göra allt det där som du är bra på. Även om det känns bittert så att hitta en ny tjej lär du göra. Önskar dig lycka till i kaoset och bara och ringa om du behöver komma bort ett tag. Fika eller bara snacka goja.
      - Zeitgeist -

Kommentar

• Ompa
        • aug 2006
        • 2961

Tack för stödet Tomas, vi fikar vid tillfälle det tycker jag låter trevligt =)
        Modellflyg
        En Stört-skön hobby
        //Tomas//

Kommentar

• INGEMAR NABBING
          • nov 2009
          • 149

Bygglokal o trevliga goa gubbar

Ursprungligen postat av Ompa
          Tack för stödet Tomas, vi fikar vid tillfälle det tycker jag låter trevligt =)
          Hej Jag läste med sorg Ditt meddelande. I Falköping - ganska nära Trollhättan -
          finns vi i Ållebergs Modellflygklubb. Vi har en stor o varm bygglokal där Du som medlem
          får plats. Egen nyckel - egen bygghörna, varm o ljust. Du bestämmer själv när Du vill
          bygga. Annars är det kaffefika varje tisdag o torsdag kväll som gäller. I lokialen finns
          alla verktyg + maskinhall + datarum och litet balsaförråd.

Även en Mustang Giant "not ARF" får plats. Den 30 oktober är det stor byggförsäljningsmässa med ett 65 utställningsbord och många - många besökande.
          Du och andra är förstås välkomna och Du får Du även stifta bekantskap med vår
          stad Falköping. Gå in på ÅMFK hemnsida o läs mera.
          Hälsning och mina tankar till Dig Ingemar Nabbing Falköping tel 0515 - 148 43

Kommentar

• Ompa
            • aug 2006
            • 2961

Tack Ingemar, det tål och tänkas på.
            Modellflyg
            En Stört-skön hobby
            //Tomas//

Kommentar

Arbetssätt...