Just ja Pajala var de ju! En liten bit att åka för å flyga :p
Känner igen den attityden du beskriver från mestadels andra forum, och de är lite trist.
Sen finns det ju alltid dom exemplen där någon vill hoppa direkt in på tredje gradens överkurs inom ett specifikt område utan att ha nödvändig förkunskap och då brukar vissa svar kunna vara lite hårda.
Men här hjälps vi åt sågott vi kan
En större fotbolsplan(dubbel) eller äng funkar till easystaren sålänge det inte är fullt med träd runtom.
Man får hålla lite utkik när man är å kör runt med bil för de brukar ju vara ett krav att kunna nå platsen med bil.
Känner igen den attityden du beskriver från mestadels andra forum, och de är lite trist.
Sen finns det ju alltid dom exemplen där någon vill hoppa direkt in på tredje gradens överkurs inom ett specifikt område utan att ha nödvändig förkunskap och då brukar vissa svar kunna vara lite hårda.
Men här hjälps vi åt sågott vi kan

En större fotbolsplan(dubbel) eller äng funkar till easystaren sålänge det inte är fullt med träd runtom.
Man får hålla lite utkik när man är å kör runt med bil för de brukar ju vara ett krav att kunna nå platsen med bil.


Kommentar