Jajjamen, har sett filmen när jag "laddade" inför mitt besök på Ripa! 
Vi får se om det blir nattflygning framöver. Har ju inte provat det sättet att krascha än!
Skickar väl upp ES:n först, för att reka.

Vi får se om det blir nattflygning framöver. Har ju inte provat det sättet att krascha än!

Skickar väl upp ES:n först, för att reka.



Kommentar