Rcff shootout 2009!
Kollaps
X
-
hade varit fränt som fan, köra lite "tripp-trapp-trull"DennanHMFK, inte omöjligt att din Cub kan få lite skugga under Bills Cubs vinghalva :icon_winkle:
Har en 1/5 el. 1/6 Cub ståendes men huruvida den får följa med låter jag vara osagt.
Vi kan nog bli några stycken som kommer från den norra delen av landet så det ska bli skoj.
Kommentar
-
Redan gjortDennanHMFK, inte omöjligt att din Cub kan få lite skugga under Bills Cubs vinghalva :icon_winkle:
Har en 1/5 el. 1/6 Cub ståendes men huruvida den får följa med låter jag vara osagt.
Vi kan nog bli några stycken som kommer från den norra delen av landet så det ska bli skoj.
Kommentar
-
haha ja det fanns väl inte plats kvar till dig .. håkantog väll all plats ! .. han var väl med i baren med ....Kommentar
-
Bara en fjuttig 50 procentare? Han har ju tagit fram en 60 procentare som
kommer nu under December:icon_wink:Kommentar
-
längtar jag med . träffa en massa folk som är som man själv och så kanske man kan få en till kram från Wesse och Slammis.:grouphug:
tar nog med några hembyggen man kan flyga. tycker det är kul att bygga själv och se om det flyger :icon_lol:
synd att 1:1 planet inte har plats för en massa modeller, då blir man tvungen att åka bil, men då kan man sova i den kanske.:thumbup:
kan försöka övertala någon att flyga riktig Cub dit, då kan alla parkera sina Cubar under vingarna:aetsch::dance3:Senast redigerad av MonaHMFK; 2008-12-03, 17:23.Kommentar
-
klart du ska få en kram fast det är nog jag som behöver en kram mest ......längtar jag med . träffa en massa folk som är som man själv och så kanske man kan få en till kram från Wesse och Slammis.:grouphug:
tar nog med några hembyggen man kan flyga. tycker det är kul att bygga själv och se om det flyger :icon_lol:
synd att 1:1 planet inte har plats för en massa modeller, då blir man tvungen att åka bil, men då kan man sova i den kanske.:thumbup:
kan försöka övertala någon att flyga riktig Cub dit, då kan alla parkera sina Cubar under vingarna:aetsch::dance3:Senast redigerad av wesse; 2008-12-03, 19:39.Kommentar
-
Kommentar
-
Hallo my friend! hope you and your family doing great!Hej vänner! Det här är min första post på din webbplats och jag hoppas att ni kan förstå min svenska. Det gläder mig att se Bill Hemple kommer att göra den till din flyga i. Jag hoppas verkligen att komma över till ert vackra land en dag.
Jag skulle vilja säga hej till mina vänner Wesse, Slamiss, och Ove. YEHH!! :ciao:Hej då.
Come with Bill to Sweden this summer!:1wav:Kommentar
-
Hej vänner! Det här är min första post på din webbplats och jag hoppas att ni kan förstå min svenska. Det gläder mig att se Bill Hemple kommer att göra den till din flyga i. Jag hoppas verkligen att komma över till ert vackra land en dag.
Jag skulle vilja säga hej till mina vänner Wesse, Slamiss, och Ove. YEHH!! :ciao:Hej då.
hello mr pickle nice to se you here hopes the japalenogirls have fine day with you....come over to Sweden and fly with us big Hug to you and one to you wife and two wery big hug to you daughter
Kommentar
Så jag valde att hålla mig i bakgrunden....!

Kommentar