Rcff shootout 2009!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kamikaze
    • jan 2007
    • 505

Ursprungligen postat av T5
    Jag kommer över med Finlandsfärjan. Hur långt från Sthlm City (Färjeterminalen) är det till fältet? ...

Ålänningar: Om ni ser någon som druckit för många tjärshottar försöka starta en bensin-aerobaticmaskin från soldäck på M/S Cinderella så stoppar ni mig, OK?
    Då kanske vi ses för jag jobbar på Cinderella :icon_pidu:

Kommentar

• Sigun
      • aug 2007
      • 3942

Jasså.. är du med i "Färjan" med :sarcastic::sarcastic:du känner förståss bartendern Håkan också :icon_butt:

Kommentar

• Kamikaze
        • jan 2007
        • 505

Haha....Jo jag känner håkan bra....! Har skymtats i bild på såpan några gånger.... men har ingen framträdande roll nått av avsnitten.....anonymiteten är viktigare för mig än kändisskap Så jag valde att hålla mig i bakgrunden....!

Kommentar

• DrHanke

• maj 2006
          • 5250

haha!

Fick han till det med bruden, Ullrika eller vad hette hon?
          //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• DennanHMFK
            • maj 2006
            • 1135

Ursprungligen postat av QatHome
            DennanHMFK, inte omöjligt att din Cub kan få lite skugga under Bills Cubs vinghalva :icon_winkle:
            Har en 1/5 el. 1/6 Cub ståendes men huruvida den får följa med låter jag vara osagt.

Vi kan nog bli några stycken som kommer från den norra delen av landet så det ska bli skoj.
            hade varit fränt som fan, köra lite "tripp-trapp-trull"

Kommentar

• Robert_s
              • jan 2007
              • 826

Ursprungligen postat av QatHome
              DennanHMFK, inte omöjligt att din Cub kan få lite skugga under Bills Cubs vinghalva :icon_winkle:
              Har en 1/5 el. 1/6 Cub ståendes men huruvida den får följa med låter jag vara osagt.

Vi kan nog bli några stycken som kommer från den norra delen av landet så det ska bli skoj.
              Redan gjort
              Bifogade filer

Kommentar

• Kamikaze
                • jan 2007
                • 505

Ursprungligen postat av drhanke
                haha!

Fick han till det med bruden, Ullrika eller vad hette hon?
                Kan inte utala mig om hans affärer......sånt kan man få faan för om det vill sig illa :girl_cray3:

Kommentar

• kenneth67
                  • jun 2007
                  • 2545

med lite tur så har kanske hempel med sig sin 50% cub ... jag tar med mig min med om den nu överlever tills dess ... då kör vi formations flyg med cub ! hehe

Kommentar

• kenneth67
                    • jun 2007
                    • 2545

Ursprungligen postat av Zalman_Water
                    Haha....Jo jag känner håkan bra....! Har skymtats i bild på såpan några gånger.... men har ingen framträdande roll nått av avsnitten.....anonymiteten är viktigare för mig än kändisskap Så jag valde att hålla mig i bakgrunden....!
                    haha ja det fanns väl inte plats kvar till dig .. håkantog väll all plats ! .. han var väl med i baren med ....

Kommentar

• Tobbe O
                      • maj 2006
                      • 1431

Ursprungligen postat av kenneth67
                      med lite tur så har kanske hempel med sig sin 50% cub ... jag tar med mig min med om den nu överlever tills dess ... då kör vi formations flyg med cub ! hehe
                      Bara en fjuttig 50 procentare? Han har ju tagit fram en 60 procentare som
                      kommer nu under December:icon_wink:

Kommentar

• MonaHMFK
                        • nov 2008
                        • 115

längtar jag med . träffa en massa folk som är som man själv och så kanske man kan få en till kram från Wesse och Slammis.:grouphug:

tar nog med några hembyggen man kan flyga. tycker det är kul att bygga själv och se om det flyger :icon_lol:

synd att 1:1 planet inte har plats för en massa modeller, då blir man tvungen att åka bil, men då kan man sova i den kanske.:thumbup:

kan försöka övertala någon att flyga riktig Cub dit, då kan alla parkera sina Cubar under vingarna:aetsch::dance3:
                        Senast redigerad av MonaHMFK; 2008-12-03, 17:23.

Kommentar

• wesse
                          • maj 2007
                          • 5864

Ursprungligen postat av MonaHMFK
                          längtar jag med . träffa en massa folk som är som man själv och så kanske man kan få en till kram från Wesse och Slammis.:grouphug:

tar nog med några hembyggen man kan flyga. tycker det är kul att bygga själv och se om det flyger :icon_lol:

synd att 1:1 planet inte har plats för en massa modeller, då blir man tvungen att åka bil, men då kan man sova i den kanske.:thumbup:

kan försöka övertala någon att flyga riktig Cub dit, då kan alla parkera sina Cubar under vingarna:aetsch::dance3:
                          klart du ska få en kram fast det är nog jag som behöver en kram mest ......
                          Senast redigerad av wesse; 2008-12-03, 19:39.

Kommentar

• DennanHMFK
                            • maj 2006
                            • 1135

Ursprungligen postat av wesse
                            fast det är nog jag som behöver en kram mest ......
                            du kan få en av mig med, jag fick ju ingen på mässan..var ju frugan som snodde min. haha :banghead::girl_cray3:

Kommentar

• Slamsugaren
                              • okt 2007
                              • 286

Ursprungligen postat av Mr.Pickle
                              Hej vänner! Det här är min första post på din webbplats och jag hoppas att ni kan förstå min svenska. Det gläder mig att se Bill Hemple kommer att göra den till din flyga i. Jag hoppas verkligen att komma över till ert vackra land en dag.
                              Jag skulle vilja säga hej till mina vänner Wesse, Slamiss, och Ove. YEHH!! :ciao:Hej då.
                              Hallo my friend! hope you and your family doing great!
                              Come with Bill to Sweden this summer!:1wav:

Kommentar

• wesse
                                • maj 2007
                                • 5864

Ursprungligen postat av Mr.Pickle
                                Hej vänner! Det här är min första post på din webbplats och jag hoppas att ni kan förstå min svenska. Det gläder mig att se Bill Hemple kommer att göra den till din flyga i. Jag hoppas verkligen att komma över till ert vackra land en dag.
                                Jag skulle vilja säga hej till mina vänner Wesse, Slamiss, och Ove. YEHH!! :ciao:Hej då.

hello mr pickle nice to se you here hopes the japalenogirls have fine day with you....come over to Sweden and fly with us big Hug to you and one to you wife and two wery big hug to you daughter

Kommentar

Arbetssätt...