Goa flygställen runt Göteborg sökes.
Kollaps
X
-
Jag hade samma problem med min bild för några veckor sedan.
Den gången visade det sig vara matningen (polulu 12V) som stökade.
Den började strula vid gaspådrag och betedde sig likadant som din. Andra tips är
1:kolla den idiotiska lilla spolen/ kodningen som sitter liksom utanpå kamerans kretskort. Den brukar många limma fast för säkerhets skull.
2: Störningar från wi-fi. Flytta dig till ett annat ställe och testa.
3: det gamla vanliga, glappkontakt
Lycka till
//Stefan. ( Som just nu letar Goa ställen att flyga på i Falkenberg. )Kommentar
-
Hmm det kanske är wifi som spökar då, körde på samma ställe idag och två gånger vid ungefär samma område och höjd tappade jag videon igen. Men jag lyckades behålla lugnet och kursen tills jag fick tillbaka videon.
Någon som är sugen på att flyga vid nya varvet imorgon?Kommentar
-
Kan tyvärr inte imorgon.Hmm det kanske är wifi som spökar då, körde på samma ställe idag och två gånger vid ungefär samma område och höjd tappade jag videon igen. Men jag lyckades behålla lugnet och kursen tills jag fick tillbaka videon.
Någon som är sugen på att flyga vid nya varvet imorgon?Kommentar
-
Vi är en del, finns en grupp på facebook med folk också.
Jag kom nyss hem från en roadtrip genom bland annat Skara och vidare upp mot Stockholm. Jag hade kollat upp potentiella ställen att flyga på längs vägen och läst om ett naturreservat en bit utanför Skara som heter Brunsbo ängar. Det var riktigt fint måste jag säga, ska redigera ihop en film senare. Änglandskap med stora ekar!
Kommentar
-
Slängde ihop en video från Brunsbo ängar.
Jag höll mig till de öppnare partierna och flög ganska fegt då jag inte hade lust att krascha quaden på första dagen på vår roadtrip :P Det tog ett tag att hitta bland träden också när man är helt omringad av skog.
Kommer definitivt åka tillbaka hit någon helg, skulle tippa på att det tar runt 1 tim 30 minuter med bil.
Ett annat ställe jag nyligen hittade av en ren slump är Torrekulla utanför Mölndal, parkering + stort öppet fält + träd. Det ligger dessutom i en liten dal, så det var snudd på vindstilla när jag var där. Det var dock rätt sent på kvällen.
maps: https://www.google.com/maps/place/57...!3m1!1s0x0:0x0Kommentar
Kommentar