Flyger någon i Göteborg idag?
Goa flygställen runt Göteborg sökes.
Kollaps
X
-
Jag var bakis igår så blev bara en liten flygning innan läggdags. Men jag tänker flyga imorgon kväll i trankärr om det är väder. Mina nya motorer ska dyka upp idag så ska montera dom ikväll och försöka hinna med att göra version 2 av min gopro 3/4 skydds platta färdig.Kommentar
-
Kommentar
-
Det blir att köpe en pryl till. En gasol-lödkolv, det får plats i volvon.
Jag fick ihop en filmsnutt av min flygning, med Kronblom och några preem-raf jobbare som glasögonspioner. Kronblom lånade ut sin monsterstora headplay som gubbarna fick titta i och dom tyckte detta var göööörfräckt.
Så snart får vi nog läsa om någon skum olycka ute i oljehamnen.
Kommentar
-
Tack. Den dagen var det nästan inga alls där men igår var värre. Det var ju bättre väder, så fler personer var ute och då vågar iallafall inte jag bränna på mellan träden. Jag laddar ett gäng batterier efter jobbet och sticker ut någonstans å flyger. Jag vill helst ha väldigt kort gräs där jag flyger. Quadden har en tendens att dras mot moder jord och den lille rackaren är inte lätt att hitta om det är för högt gräs. Hur är det i Sandsjöbacka?Kommentar
-
Det är varierad teräng, delvis betesmark med ganska kort gräs men också träd, buskar och stenar. Väldigt fint men potentiellt förödande, att krascha in i en stenmur är nog inte så kul. Jag har fått på en buzzer, så jag har lite större chans att hitta min quad nu (om inte batteriet flyger av).
Jag var där för någon vecka sen och hittade ett riktigt fint område med en rastplats som man kan sitta vid. men det är dock någon kilometers promenad från parkeringen.
Vart hade du tänkt flyga annars?Kommentar

Kör som en mes på 4s men kul ändå med det extra trycket. Nu är det öva som gäller!
Kommentar