Markus bygger FPV tricopter och quadXcopter
Kollaps
X
-
Riktigt nice. även jag va ute och körde en del idag. ska skapa en tråd imorgon där filmen och en ny spännande
tråd i fpvdelen kommer till
Kommentar
-
Kommentar
-
kul fluget - nu måste jag nog hämta hem alla saker du lånat så du inte flyger ifrån mig;D
Jag monterade Pixim-kameran i carporten idag - bytte ut en 5V kamera för övervakningen.
Tänkte det skulle ge en bra bild av hur Pixim sensorn funkar.
Tyvärr var det stängt vid Techparken idag igen.Kommentar
-
Tack
Det är kul att dom gör det.
Då blir det mer film senare.. tar tid att få upp på 24/1 linan.. kom just hem från ett gocartrejs.
Nicke, i antal flygningar kanske jag flyger ifrån dig, men ställer vi upp på startsträcket så är du borta långt innan jag fått på mig brillorna och tänt ciggen
Tänkte du köra kameran över natten för att se hur den sköter sig i kass belysning?
Jag blir bara mer och mer nöjd med kameran från securitycamera2000, den fixar allt som jag riktar den mot. Mycket bra!Kommentar
-
Ska bli kul att höra mer om pixim.
Jag provflög min RMRC-480 kamera idag, den är riktigt bra mot solen utan en enda ändring i kameran,
finns ju massor inställningar så den kan nog bli riktigt bra.
Kommer ni till Östergötland på fpv träff första helgen i augusti? Vore kul om det dök upp duktiga folk från andra delar av sverige.Senast redigerad av simonarvestrand; 2012-07-18, 22:50.Kommentar

Kommentar