för mycket spänn mot filamentet kan också ge problem - det kan bli tillplattat och då inte matas ner riktigt.
3d-skrivare
Kollaps
X
-
Sant men här var det mest troligt att stegmotorn satt löst__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)
Segelflyg
Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8SuperKommentar
-
@Kajaken
Vad gäller magneter, passar andra än 10x10x2? Jag har en drös med runda D10x2, de borde väl passa lika bra?
Ska bli skönt att få lite hjälp att komma igång... efter renoveringen har den ju bara stått i en låda men nu när jag väl har packat upp den är jag grymt sugen att komma igång.Kommentar
-
Jag kan rita om fästet så att det blir för runda 10x2 magneter
__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)
Segelflyg
Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8SuperKommentar
-
Kommentar
-
Står i kommentarerna att de är 1,52 mm tjocka. Kan du verifiera tjockleken?__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
Segelflyg
-
Har inga kvar utan saknar till och med fyra st fyrkantiga så ta med dom fyrkantiga så ritar jag om. Försöker printa delarna imorgon så är de klara tills du kommer på söndag förmiddag
__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
Segelflyg
-
Alltså ta med både de fyrkantiga och de runda__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
Segelflyg
-
Med med M3 skruv och låsmuttrar__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
Segelflyg
-
Armband?------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
Nej det är ett rör - 40mm i diameter - kommer att fungera som en bussning.
Modellen kan också fungera som en kalibrering då man ser om maskinen jobbar lika i X och Y - annars skulle det luta åt något hållUndCon.com = Under Construction == A constant evolving state of mind...Kommentar
-
det med lutning är riktigt skumt, efter ett 50tal utskrifter så kom helt plötsligt en utskrift som lutar , rätt skumt------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar

Kommentar