3d-skrivare
Kollaps
X
-
Jo, kajaken tipsade om den tidigare men jag har inte hunnit eller haft möjlighet att testa ännu då jag är bortrest. Just nu går jag och funderar i huvudet på alla saker som jag kan testa när jag kommer tillbaka.
Förresten, jag är ju uppe i Alvik nu. Vi kanske skulle sammanstråla och flyga någon dag? Jag åker nog tillbaka på måndag ifall vi inte åker redan på söndag.Kommentar
-
Färgprövning? Förväntar du dig olika resultat beroende på färg eller är det något nån du kall testa?__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)
Segelflyg
Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8SuperKommentar
-
Nä mest för skoj skull. Och se hur dom ser ut när dom är printade. Det får bli några söta små robotar till barnen. :-D och bra att ha och visa folk om din vill ha något printat.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Kommentar
-
Aha__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)
Segelflyg
Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8SuperKommentar
-
Kommentar
-
-
Första försöket
lite sagg på bron men inte mycket alls och cirkeln ovanpå blev helt ok
__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
Segelflyg
-
-
Vet inte kan kolla senare
__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
Segelflyg

Kommentar