Men det var ju tråkigt. Väskan gav ju liksom en del mervärde.
FrSKY TARANIS
Kollaps
X
-
...och där är det alu-väska specad - men frågan är om dom vet vad dom får ifrån FrSky...Ploppade upp en annons på Facebook idag om ett till företag i Sverige som säljer taranis, dock verkar dom inte ha i lager förens i juli.. http://www.djisverige.se/taranis-mod...d897ddf410b733
RogerKommentar
-
Jaha sedär...någon bluffar! Mailade T9Hobbysport och frågade varför och fick följande svar:
"The case is not availiable anymore. This is the B version with improved sliders and 2000 NiMh batt."
Att väskorna blivit skadade i transporten är nog bluffen. Sanningen är nog den att man helt enkelt nu när "smekmånaden" är över inte längre inkluderar den, just för att hålla nere priset.Såld på allt som går att styra med radio...utom båt såklart!Kommentar
-
Intressant. Min kom utan att cellplastkartongen var inplastad(var din inplastad?) samt med en del mindre repor på displayen vilket indikerade om att den varit demad/använd och som grädden på moset ingen aluväska. Dock gick det fort att få hem den ifrån T9hobbysport så det ska dom ha cred för. Edit: synfel av mig, det var skyddsplasten som det var repor på. : )Beställde nyligen ytterliggare en Taranis från T9 Hobbysport. Blev faktiskt väldigt besviken när jag öppnade paketet. Jag förväntade mig att den skulle ligga i en aluminiumväska men till min stora förvåning låg den förpackad i en vanlig cellplastlåda. Levereras inte Taranisarna i aluminiumväska längre? [ATTACH=CONFIG]45699[/ATTACH]Senast redigerad av kuling; 2014-05-24, 13:07.Kommentar
-
Har du tagit bort skyddsplasten? Jag trodde samma sak tills jag såg att det satt plast på.Intressant. Min kom utan att cellplastkartongen var inplastad(var din inplastad?) samt med en del mindre repor på displayen vilket indikerade om att den varit demad/använd och som grädden på moset ingen aluväska. Dock gick det fort att få hem den ifrån T9hobbysport så det ska dom ha cred för.Kommentar
-
Jag tyckte att jag tittat noga och att jag inte såg någon skyddsplast men efter påpekande ifån er båda så tittade jag igen och mycket riktigt hade ni båda rätt - skyddsplasten satt kvart på displayen. Fanns inga luftbubblor som indikerade någon skyddsplast men när jag drog lite försiktigt i ena hörnet med nageln så mycket riktigt släppte det lite. Tack för infon! Det kändes lite snopet om den skulle varit begagnad även om det egentligen inte skulle spelat så stor roll med tanke på det skick den var i förövrigt!Kommentar
-
-
-Nej den kom inte inplastad. Endast radio omgiven av cellplast och cellplast omgiven av papp enligt bilden jag bifogade. Väldigt banalt med andra ord.Intressant. Min kom utan att cellplastkartongen var inplastad(var din inplastad?) samt med en del mindre repor på displayen vilket indikerade om att den varit demad/använd och som grädden på moset ingen aluväska. Dock gick det fort att få hem den ifrån T9hobbysport så det ska dom ha cred för. Edit: synfel av mig, det var skyddsplasten som det var repor på. : )Såld på allt som går att styra med radio...utom båt såklart!Kommentar
-
Kommentar

Kommentar