Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Grattis Lasse !!
Jag hade turen att vara på plats på fältet vid premiären.
Kan bara säga, mäktigt motorljud i en mäktig Yak. Imponerande.
Inte var dag man får bevittna något liknande.
/A
Well, grattis. Ställer mig i raden av lyckönskare.
Nu hadde jag förmånen att närvara vid denna högtidlighet. Det var mycket givande att få delta vid denna händelse. Det krävs lite logistik att flyga med ett såpass stort modell flygplan. Det är ingen liten pjäs som tornade upp sig på fältet. Min lillgrabb, Elis 4,5 år som också var med, kunde man mer eller mindre stoppa in i flygplanskroppen utan några större svårigheter
Att se denna pjäs rulla i väg över startbanan och gemakligt ta höjd utan att motorn för den skull jobbade på fullvarv var en härlig syn.
Lars "Tigern" Westin blev snart varm i kläderna och stall egenskaperna kändedes av på betryggande höjd. Därefter blev det några enkla men acka så vackra aerobatic manövrar... Som sagt, jag hadde turen att närvara vid premiären.
Även min premiär av min Musse gick av stapeln men mer om det hittar ni i skala tråden.
Denna kärra vill jag se mer av i sommar :thumbup:
Modellflyg En Stört-skön hobby:crazy_pilot:
//Tomas//
Kommentar