Vid angered centrum finns en gångbana som gårförbi en liten plätt med massa träd som står glest. Skulle hittat ett liknande dtälle någon annan stanns.
Goa flygställen runt Göteborg sökes.
Kollaps
X
-
Ja, det är nog där. Bakom skolans parkering är rätt stor plats oxo om jag inte minns fel (va nå år sen+ jag var där)Kommentar
-
Fick lite tid över igår EM. Regnet var på ingående men jag hann iallafall att köra slut på 3 ackar.
Filmen är från Hagens IP med fotbollsmål utplacerad som gjorda för lite fpv-träning.
Planen fungerar faktiskt riktigt bra för lite fpv. Några smågrabbar spelade fotboll mot ett mål på ena sidan, så den delen vågade jag inte flyga på. Så djä-a skönt när man äntligen fick ordning på fpv-överföringen som helt plötsligt började strula. Om det är folktomt så borde vi kunna vara flera som kör lite race här. Man får hitta på en bana rund de målen som finns å så är det bara att bränna på.
Filmen är från Fatsharkglasögonen därav den kassa kvalitetenKommentar
-
Jag vet inte om jag slutar tidigt imorgon. men någon gång mellan 17 och 20 kommer jag sluta. Ska ta med min racequad till jobbet. Flygal ite i täkten innan jag åker hem tänkte jag.
Något batteri iallafall. Dock har jag ju bara några enstaka 5x4 proppar i väntan på nya från kina.Kommentar
-
Tjo steflo, bara råkade springa på tråden å av en händelse fick se att ni kanske är ute efter en sån sida som jag håller på att göra. Så ni får gärna hjälpa till att testa den om ni vill. Den e precis öppnad för lite användning bara så finns inte så många platser i landet ännu.
Förlåt att jag inte hälsat på er i göteborg sen jag var där å krashade ecks framen i cykelbanan för två år sen. :< Har iaf blivit lite bättre på att flyga sen dess.
Bra initiativ med flygkartan. Vi får hoppas att Du får in många bra förslag på flygställen.
Själv letar jag fortfarande efter ett "epic place". Det finns där ute och bara väntar på oss göteborgare, det är jag säker på.
Er FPV-bana i Halmstad verkade ju helt grymt bra men är det inte svårt att hitta prylarna vid en krasch?
Vi hörs. StefanKommentar
Kommentar