Det var kul. Men jag föredrar om det finns några träd att flyga runt.
Goa flygställen runt Göteborg sökes.
Kollaps
X
-
Tänkte direkt på http://www.youtube.com/watch?v=GIhcL8K4shg (0:30) :-Dwww.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Jag är på, kan dock bara på söndag.
Jag måste bara lista ut varför min videosignal har blivit helt kass. Ok bild i 100-150 meter, sedan börjar den tappa signalen. Någon som har en idé om boven i dramat innan jag börjar byta ut saker? kör aomway 200mw och klöver antenner. Trodde först att det berodde på störnignar i området jag flög men det har varit konstant kass signal några gånger nu.Kommentar
-
Söndag eller lördag kvittar för mig, men om fler kan på söndag så kör vi på det! Har ni förslag på ställen? Jag testar gärna ruddalen, finns dock risk att det kan vara lite folk där men det är stort och öppet med massa fotbollsplaner. Annars kan vi såklart köra fiskebäck igen eller annat ställe men just Ruddalen skyddas en del av träd så det bör inte blåsa lika mycket där.Kommentar
-
Du får störningar på kanaöen över och under den du valt.
Med lhcp or rhcp blandat så får du bättre mottagning just på den typen av antenn. Så du kan undvika öite av störningarna.Kommentar

Kommentar