FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
http://www.banggood.com/Gopro3-Video...e-p-89638.html
Jag tror det är en sådan jag har...ganska låg profil - men trots det slogs UBS-kontakten loss
Kommentar
-
Synd jag inte har en sådan får beställa en. Så kan man rita till ett spår att montera en liten glasfiber bit som skyddar.http://www.banggood.com/Gopro3-Video...e-p-89638.html
Jag tror det är en sådan jag har...ganska låg profil - men trots det slogs UBS-kontakten loss
Kommentar
-
Trevligt
.
Men 150km/h? det läte inte som att där var någon 6s maskin i luften där.
På 4s kan man glömma 150 km/h på en raksträcka.
Gillar pappers quaden de håller framför videon. Man kan se stödpinnarna när den lutar åt fel håll i svängarna. De orkade inte ens animera något :sarcastic:.Kommentar
-
Ser bra ut! Snyggare än vad jag tänkt mig
Är det meningen att man inte ska använda de främre stöden alls med denna topplatta? Känns som att lite av hållbarheten och styvheten offras då.
Är riktigt intresserad av denna för övrigt!! Snyggt jobbatKommentar
-
Man kan ju använda dom hålen om man vill. Men då får man vinkla kameran på annat vis. Ex en kil eller något.
Jag gjorde dom för att lämna valfriheten.
Kommentar
-
Det ser inte snyggt ut med en undervåning till ccd kamera / batteri.
Så kommer att rita om så att den använder en kil till att vinkla kameran och en extra våning. För CCD kameran.
Igentligen är det bästa att använda det skalet man kan köpa till sony kamerorna och skruva fast i top plattan.Kommentar
-
Kan tänka mig det. Beställde en liten servo-gimbal för CCD-kameror som jag tänkte prova montera (stumt i rätt vinkel) på samma sätt som du föreslår med skalet till sony-kamerorna.Det ser inte snyggt ut med en undervåning till ccd kamera / batteri.
Så kommer att rita om så att den använder en kil till att vinkla kameran och en extra våning. För CCD kameran.
Igentligen är det bästa att använda det skalet man kan köpa till sony kamerorna och skruva fast i top plattan.
Var kan man köpa det skalet till Sony-kamerorna förresten? Har inte kunnat hitta något när jag söktKommentar
-
Där man köper effio-v har dom ett till den.
Jag prov monterade propeller och märkte man måste förlänga top plattan ett par mm för 6"
det finns bara 1 mm till godo och mer än så flexar armarna. Har beslutat att Gopro kameran ska få en glasfiber bit liknande den man har till ccd men som kilas fast i vinkel.
Kan tänka mig det. Beställde en liten servo-gimbal för CCD-kameror som jag tänkte prova montera (stumt i rätt vinkel) på samma sätt som du föreslår med skalet till sony-kamerorna.
Var kan man köpa det skalet till Sony-kamerorna förresten? Har inte kunnat hitta något när jag söktKommentar
Kommentar