Kajaken, är det armar från Dadde tro?
FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
Det låter inte bra, jag beställde också från Banggood fast den 28 September. Har samma status som dig i trackingen med senaste uppdatering 9:e oktober (det var det jag menade med en vecka sen jag hörde något). Förra gången tog det 20 dagar från beställning till leverans men nu ser det ut som det kommer ta mycket längre tid.En vecka är ingenting, haft flera leveranser där det har tagit en månad innan något händer med trackingen. Har t. ex. en mobius som jag inte har fått än, det här är det sista tracking-meddelandet: " 2014-09-16 12:43 乌鲁木齐国际, 瑞典 - SE, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange". Beställde den 5:e september... Ska nog snart kontakta Banggood och se vad som står på. Vanligtvis brukar det stadiet av leveransen bara ta någon dag, det är sen efter nästa tracking-meddelande som det brukar kunna ta veckor innan en ny uppdatering sker.Kommentar
-
-
-
haha visst blir man lite beroende
har följande 250 quadar.
Hammerquad 250
QAV250
LKTR Boopiedition250
Bee245
Och fler lät det väl bli. Börjar bli lite sugen på en Blackout 330 quad
beror lite på hur LKTRBoopiedition med 6" proppar presterar
MVH / KajakenKommentar
-
Har två.. en som jag använder. Funderar på en till av någon anledning. Troligtvis enbart för att det är skitskoj att bygga.
För flygningen tycker jag nog att det är bättre med en, som man lär känna ordentligt.
Sen e jag ju lite sugen på ett nytt depronplan... och håller på med min QAV500... och ett trikopterbygge... och funderar på att bygga en lättare vinge... och kanske testa en minihexa...
HahaKommentar
-
Fredagsmys med min bff
(nördigt eller vad haha)
Ser kissnödig ut i slutet, bara koncentrerad hehe.
Vinklingen av kameran försvann lite när skumgummit suttit under press. Får lägga in lite mer men det lilla den var vinklad hjälpte bra så mer blir nog bättre. Kan fortfarande knappt använda nån gas utan att öka i höjd men bra om man vill upp fort..
Senast redigerad av Copterdude; 2014-10-18, 10:34. Anledning: Bytte musik i video då den var copyrightKommentar
-
Vad långt du vågar flyga!
Vad har du för sändare och mottagare?
Själv vågar jag bara flyga kanske 300meter är livrädd att tappa mottagningen.
Fredagsmys med min bff
(nördigt eller vad haha)
Ser kissnödig ut i slutet, bara koncentrerad hehe.
Vinklingen av kameran försvann lite när skumgummit suttit under press. Får lägga in lite mer men det lilla den var vinklad hjälpte bra så mer blir nog bättre. Kan fortfarande knappt använda nån gas utan att öka i höjd men bra om man vill upp fort..
Kommentar
-
Frsky Taranis med telemetrimottagare så börjar inte oroa mig fören den varnar.
Gillar radion skarpt
Flyger man bakom saker hjälper nog inte varningen så mycket då mottagningen försvinner snabbt men på öppna ytor är det trevligt.
*edit*
Om du mena videosändarn så är det Immersion 600mw och Fatshark Attitude V1.
Kommentar
Kommentar