FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
Eller så har du glömt linsskyddet.Äntligen fått in FPV grejer i min lilla 250, detta skall bli väldigt intressant om första FPV upplevelse. Väger in på 450g med 1300mah batteri.
Tyvärr verkar det som att Sony Super HAD CCD 600TVL Super Mini kameran från SurveilZone levererades trasig. Får bara grå bild med den, tur att jag fick en tillsammans med brillorna så man kan komma igång.
[ATTACH=CONFIG]48069[/ATTACH]
//LasseKommentar
-
Mini versionen klarar 5-15v och linsskyddet är av, som tur är verkar dom ha en bra support så vi får se hur det går. Men tack för tipset!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Tack gubbar
Boostern är en sunhans wifibooster. Egentligen inte helt ok enligt boken, men eftersom jag bor som jag bor så stör jag ingen. Det är jag noga med.
Jag kan t.o.m spela webradio på datorn 2m från mig när jag spakar quad från balkongen. Då har jag wifi ner till adsl-modemet med ganska kass länk.
Startar jag radion bredvid datorn på arbetsbänken så dör uppkopplingen, men det gör den även utan booster och med endast frsky-modulen.Kommentar
-
Äntligen fått tummen ur och beställt en 250 ram samt motorer från banggood. Det enda som oroar mej är fraktsättet det blev, China Post. Är det fortfarande lika dåligt? Hämtade ut ett paket häromdagen som tagit 184 dagar från hongkong till hemköpSenast redigerad av LeoR; 2014-10-11, 17:19.Kommentar

Kommentar