Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
E huvet dumt får koptern lida eller vad det heter... har fortfarande inte fått tummen ur och bytt mina GWS mot nåt annat bättre.. landade för en timma sedan.. fort...
Jopp... pressade iofs på full gas fram och tillbaka med tvära svängar så jag håller på och skyller mig själv just nu, och en del tankar går till GWS oxå... Ena bladet på en av propparna ville inte leka längre.
Inga (synliga) skador förutom ena motorn som hängde lös, buntbanden hade släppt i smällen. Klövern blev lite platt men rätades enkelt ut igen.
GoProns batteri lossnade i landningen så jag kunde bara rädda halva filmen när SoS blinkade i displayen.
Donnan filmade med mobilen samtidigt så lite action finns dokumenterat.
Ska starta upp den på köksbordet nu och försöka balansera GF propparna en och en.
Dax för mer film!
Fick lite jello med nya propparna. GF 10x4.5 som jag balanserade på en skruv rullande mellan två CD-fodral.. man tager vad man haver.
Har du provat att ha med gps-usb-pinne på flygturen? Jag har en sådan som loggar min motionsrunda och väl hemma kan jag se min runda på google earth.
Lars
Ja det kanske kunde vara nåt.. såg annars att hobbyking hade nån höjdmätare, fast den kanske inte loggar mer än maxhöjd.
Kunde vara kul att veta vilken höjd man är på som mest.
Gissar på 100m eller nåt, skitsvårt att bedömma från en fisheye-film. Ännu högre ser det ut i brillorna!
Kommentar