Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Har du inte hört att man garanterat blir av med samtliga störningar om man klipper kabeln? Sedan läste jag att det var det bästa sättet att undvika sk Naza-fly-aways.
Det finns två varianter, revA och revB. I revA blev det lite för pilligt att få loss O-ringen så revB är lite ööpnare i sin design på bekostnad av eventuellt lite svårare utskrift om printern inte är bra inställd pga de överhängen. Men jag tror att de flesta borde kunna skriva ut revB med bra resultat ändå.
Ja, alltså artikeln handlar ju egentligen inte om några eventuella vapen man kan skriva ut. Den handlar om hur poliser har beslagtagit någons 3d-printer och några utskrivna reservdelar. Anledningen är väl de rätt fåniga artiklar som har skrivits om utskrivna vapen har fått som resultat att poliser agerar mot bättre vetande på ett rätt så anmärkningsvärt sätt.
Det är vinghängare så jag får upp lite vingar på väggen.
en sista minuten ändring gjorde jag och tänkte fel , minskade hålen för vprören med 0,2mm istället för att
öka med 0,2 mm vilket gjorde att hålen är ca 0,2 mm för små :banghead:
Testade att pensla byggplattan med en abs/acetonblandning, lite sitter kvar under modellen men funkade riktigt bra, hade bekymmer att få loss bitarna
Kommentar