Jeti DS-16
Kollaps
X
-
Har inte mera koll på leveransdatumen än och man får lite olika info från olika håll. Har en kompis som är från Tjeckien som pratar med dem direkt så man tycker de svar han får borde stämma, men men.SuperheroKommentar
-
Nu finns det en ny Firmware att ladda ner!
Kommentar
-
En leverans verkar nu även ha nått England enligt en glad användare på rcgroups. Inte långt kvar kan tyckas, men jag spår nog att de dyker upp här i slutet på maj/början på juni.KällaFolk som särskriver på svenska skrämmer mig mer än rasister, terrorister och Sean Banan tillsammans. Att särskriva är inte jämförbart med att stava fel. Det är att sprida ett lingvistiskt virus som fräter sönder vårt språk.Kommentar
-
Visste att det var en sändning på G in men inte antalet, dock var jag inte först i kön trots att jag bokat väldigt tidigt, tydligen flera som är heta på gröten. Men idag kom min sändare!!! :icon_pidu:Blir en helg i programmeringens tecken tror jag
(Har ingen aning om hur stor första batchen var, vet dock att fler ligger i posten på väg från annat håll.)
SuperheroKommentar
-
Kul att de äntligen börjat nå Sverige! Då jag hade plats nr 3 i kön hade jag också hoppats på att få min skickad idag, men men har jag väntat i ett halvår så kan jag väl vänta någon vecka till:PKällaFolk som särskriver på svenska skrämmer mig mer än rasister, terrorister och Sean Banan tillsammans. Att särskriva är inte jämförbart med att stava fel. Det är att sprida ett lingvistiskt virus som fräter sönder vårt språk.Kommentar
-
Den hade fått in 2st från sin ena leverantör och jag var no2 i kön. Nya väntas in från en annan leverantör inom kort.
Knappade ihop ett program till min Viperjet på 10min, galet smidigt med tanke på att jag rattat denna typ av sändare bara ett par minuter innan.
Så nu när man flyger kan man vicka sändaren åt höger för att få en uppmuntrande "Tower this is Ghostrider requesting a flyby" uppspelad
SuperheroKommentar
-
Nu har jag hunnit flyga en del med den. Förväntningarna var höga och jag tycker den levererar på förväntad nivå. Det tog som sagt bara 10min att bygga grunden till Viperjeten och kanske någon halvtimme till för att få ordning på utslagen, expo, kurva till rökpumpen etc. Accelerometern i kombination med talsyntesen är grym när man vill veta hur länge man flugit utan att ta blicken från kärran eller slå om någon knapp.
Nytt för mig är att den varnar om räckvidden blir dålig, det är en användbar funktion som kan rädda modellen.
Hoppas det dyker upp lite flera telemetriprylar under veckan som kommer
SuperheroKommentar

Kommentar