Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Onödigt tjusigt Göran. Är det dagens tidning du maskar med ? Jag brukar köra med gårdagens, funkar kalas. Men det måste va Dagens Nyheter, Nyköpings allehanda funkar sådär !
Kul med udda kärror.
Onödigt tjusigt Göran. Är det dagens tidning du maskar med ? Jag brukar köra med gårdagens, funkar kalas. Men det måste va Dagens Nyheter, Nyköpings allehanda funkar sådär !
Kul med udda kärror.
Tack Ivve!
Nej, det är inte dagens tidning...eller rättare sagt gårdagens tidning... Det är inte heller gårdagens tidning...eller förrgårdagens tidning... Jag anser att tidningen måste ju ligga till sig, känna efter så att allt är bra, att vecken sitter där de skall och att nyheterna har hunnit att bli urheter. Så jag använder tidningar som är minst 3 år gamla, gärna äldre allteftersom jag hittar dem på vinden ovanför min kära lokal.
Vad det gäller namnet på tidningen så varierar det hej vilt från Sörmlands Nytt till DN till Svenska Dagbladet. Jag måste ju hålla med dig om att DN har en kvalisort som överstiger de andras med råge. Det hörs i pappert när man river en remsa och absorbti....apsoerpt.....uppsugningsförmågan.
En färg kvar på de här nationalitetsbeteckningarna.
De här är klara.
Och de här behöver också bara en färg till och sedan är de klara.
Efter detta så är det bara en färg kvar på kroppen och sedan får det vara färdigmålat.
Göran
Jag vet inte vad jag ska säga? Att säga att det är en snygg förbild vore en lögn från min sida, men den är läcker, fruktansvärt läcker och ditt byggande gör som vanligt förebilden rättvisa. Snyggt jobbat!!!!!:applouse::applouse::applouse: Jag ser verkligen fram emot att få se den färdig.
Jag vet inte vad jag ska säga? Att säga att det är en snygg förbild vore en lögn från min sida, men den är läcker, fruktansvärt läcker och ditt byggande gör som vanligt förebilden rättvisa. Snyggt jobbat!!!!!:applouse::applouse::applouse: Jag ser verkligen fram emot att få se den färdig.
Mvh Olov
Tack för berömmet Olov, jag rodnar än en gång upp över öronen! :blush:
På undersidan av kroppen finns det ett brunmålat/färgat område som jag misstänker har något med kylaren att göra.
Dags att återmontera landningsstället.
Så står hon på egna ben….ehhh hjul….igen.
Den sista kulören som skall målas. Mats, du skall ha ett stort tack för hjälpen med att få formen på de där svarta grejorna rätt!
Nationalitetsbeteckningarna är klara.
Imorgon kommer jag att börja återmontera kärran. Det blir en del att göra.
Kommentar