C-ARF Corsair F4U-1D
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Det är en ner i Karlstads mfk´s lokal som bygger en sig space Walker 1/3(Y), om du vill kolla hur byggsatsen ärKommentar
-
Hej alla aviatörer.
Det är ganska länge sedan det blev något skrivet om mitt bygge som stått stilla i långa tider. Det har varit pandemi och kanske mest av allt, bristen på bygglust har inte velat infinna sig.!!?? Bygget är vid det här laget 10 år gammalt, men det finns dom som har betydligt äldre byggen (Hmm).
Jag har den senaste tiden fått en hel del frågor om den inte är färdig snart, så jag tog tag i det sista förra våren -22 och jobbade på med ny entusiasm, och nu står den klar. Har inga undanflykter längre och både flygfält och co-piloter är utvalda, eller rättare sagt piloterna valde sig själva, haha.
Skickar med några bilder där den står klar.
/LelleKommentar
-
Men du Lelle, det där ser riktigt vackert ut! :applause:Kommentar
-
Äntligen !!! Kul!
Ser fram emot att få se den i sommar.
Grattis kompis :-)
// Mats WFlygsmurfenKommentar
-
Kommentar
-
Jag har en TF Corsair .60 Redbox från 1978... mycket mindre modell dock, jag vet inte om jag ska behålla som den är, eller bygga... är ju lite av en raritet. :-) Men man blir ju sugen.
Bild: http://forum.motorportalen.net/downl...e.php?id=14020www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar

Kommentar