ESM Focke Wulf 190 D9 ARF Makeover - Svenska RC-flygförbundet
Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hultsfred är om möjligt,en något värre plats (bowling etc) än resten av det som är söder om Norrköping..
Snickar´n e en cool farbror, förväntar mig en Oscarsrulle från det hållet efter helgen!
Psst,Klavins,jag lyckades flaxa med en Spitt här i 30 sek häromdan innan motorn dödde,det du!!! https://www.youtube.com/watch?v=KIi9...ature=youtu.be
Cool de vetti fan, upptagen som oftast och en del besvärad ibland men överlag snäll och ibland till och med trevlig.....
Oskars blir det inget, mest i dumheter i så fall. Kanske en kortfilm på sin höjd.....
Helt säkert inte att en sån grej hände rhär nere, men han kör utan luftfilter och då suger förknasaren för myed skit i sig, på väääldigt kort tid i den miljön...... :icon_pidu:
Ursprungligen postat av bokis
Hultsfred är om möjligt,en något värre plats (bowling etc) än resten av det som är söder om Norrköping..
Snickar´n e en cool farbror, förväntar mig en Oscarsrulle från det hållet efter helgen!
Psst,Klavins,jag lyckades flaxa med en Spitt här i 30 sek häromdan innan motorn dödde,det du!!! https://www.youtube.com/watch?v=KIi9...ature=youtu.be
Snygg landning kompis, du är som skolad från söder....
Tack Snickarn,du e för goo!! Stockholmsluften är ren o klar Thomas,ej påverkad av miljöfarligt avfall såsom Spittekaka,svartsoppa o andra otäckheter och efter en grundlig undersökning så kom haverikommissionen överrens om att det rörde sig om en havererad cell i accpaketet till tändingen som ställde till det..
Därför det blev en s.k "malmoee" med tillhörande nödutgång..
Jag e nöjd med ett filmalster i vilken kvalisort som helst Snickargullet!
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Kommentar