Rangevideo flygande vinge
Kollaps
X
-
-
Det beror på, det finns ju de som tycker att TBS69 är värd ännu mer fastän det är en re-branded Pixim Seawolf (det finns flera varianter av denna. TBS har satt en kylfläns på sin
Jag gillar DX201, och även Sony PZ0420. Mitt förslag är väl att köpa den billiga först och se om den duger.Senast redigerad av Boopidoo; 2013-07-27, 20:51.Kommentar
-
Har en TBS 69 och den är sjukt mycket bättre än min 46$ kamera men ska köpa en Pixim Seawolf från sc2000 för 79$ nästa gång jag beställer och jämföra den med TBS 69. Vet att kvaliteten är bättra på TBS 69 men annars så ska det bara va firmware som skiljer.
Någon med rvjet eller rv-osd som ska till Elefantastiskt?Kommentar
-
Jo, TBS hävdar ju själv att de har en special FW men jag vet inte. De hävdade ju att de hade specialbatterier också fastän det verkligen inte är annat än vanliga Kypom.
Däremot så finns det ju flera Seawolf varianter. Seawolf är själva sensorn men jag tror inte att TBS har byggt en helt egen kamera utifrån enbart sensorn. På samma vis som med batterierna så handlar det väl om att hitta den produkt som de har re-brandat. Oklart om det verkligen är samma som säljs på SC.
Sedan handlar det ju om att ställa in kameran också. Jag gillade inte hur min Sonykamera fungerade i början men med lite ändringar så blev den otroligt mycket bättre. Det går säkert att konfigurera ännu bättre men detta duger för mig. Vilken var det du hade hade, den finns ju både med och utan IR-filter. Utan filter så blir färgerna rätt så konstiga.Kommentar
-
seawolfen är fin, behöver dock ställa in min korrekt , inte riktigt nöjd än.
ska inte dra igång nån tbs diskussion men kan inte säga att jag är något stort fan av dom.
för dom som tycker det är skoj så skär av plasten på ett tbs 30a fartreglage och ett hobbyking f30-a och försök hitta lite skillnader.Kommentar
-

Kommentar