Pris?
FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
Hoppas det är okej med 260 också
Tycker det är bra med allt samlat. Är själv intresserad av att se olika lösningar som folk har gjort.
Är sugen på en minimOSD men tycker det verkar så krångligt. Kanske nån orkar skriva en lathund på vad man behöver köpa och göra
Här är min senaste version av Flip 260n.
Slutade tidigt så blev att cruisa lite mellan höstackarna innan bonden samlar in dem.
Mitt batteri klarar inte motorerna så därför den varnar hela tiden (spänning under 3.5v) även fast jag har gasen väldigt lågt hela tiden.
Får nya batterier nästa vecka dock. Kan posta spec. sen på grejorna om nån vill veta.
Kommentar
-
full rulle
Jag kör med en HK E-OSD och ett 3S LIPO alarm ombord som börjar pipa så hör man även om det är dags att landa.Kommentar
-
Klart den klagar när du flyger runt med en colaburk på denHoppas det är okej med 260 också
Tycker det är bra med allt samlat. Är själv intresserad av att se olika lösningar som folk har gjort.
Är sugen på en minimOSD men tycker det verkar så krångligt. Kanske nån orkar skriva en lathund på vad man behöver köpa och göra
Här är min senaste version av Flip 260n.
Slutade tidigt så blev att cruisa lite mellan höstackarna innan bonden samlar in dem.
Mitt batteri klarar inte motorerna så därför den varnar hela tiden (spänning under 3.5v) även fast jag har gasen väldigt lågt hela tiden.
Får nya batterier nästa vecka dock. Kan posta spec. sen på grejorna om nån vill veta.
[ATTACH=CONFIG]47803[/ATTACH]
Kommentar
-
Aa den har jag kollat på med, verkar bra lösning för spänningskoll men tänkte att jag vill kunna koppla GPS på nått vänster som jag förstått ska gå med minimosd. Mest för när jag ska flyga över vattnet, lite läskigt om man inte kan hitta tillbaks så skulle vilja ha en hempil.full rulle
Jag kör med en HK E-OSD och ett 3S LIPO alarm ombord som börjar pipa så hör man även om det är dags att landa.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
-
Kör HQ 5x4 och har köpt några 6x45 som jag tänkte klippa ner till 5x45 för att få mer power. Ska kanske testa några Graupner speed propps om det finns några som är intressanta.
EDIT: Glömde att det måste finnas motroterande..... Graupner har 5x5 men bara vanliga. Kanske skulle funka på en tri?Kommentar
Kommentar