Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hej, Är det bara bra väder så kör vi vilken helg som helst. Jag har ingen av de närmaste helgerna inbokad just nu.
mvh
Gunnar
Gött! har kört motorn ikväll och det funkade hur bra som helst, både på Lilldraken och vipern med kolibrin :applouse: så det blir två stycken premiärer
Ser ut att kunna bli lite byig vind nu på Lördag och söndag!
MVH/Christer
Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:
Ja prognosen för helgen ser inte så bra ut vi får se hur det ser ut till nästa helg. Vi kollar till veckan och hoppas på
bra väder. Jag skall premiära Rafalen efter förra årets krasch jag också
Ja prognosen för helgen ser inte så bra ut vi får se hur det ser ut till nästa helg. Vi kollar till veckan och hoppas på
bra väder. Jag skall premiära Rafalen efter förra årets krasch jag också
Ja vi får satsa och hoppas på nästa helg, kul med fler premiärer! enigt rykten så är det fler jetter på gång i S-vall :thumbup:
MVH/Christer
Ser ut att bli dåligt väder även denna helg :banghead:
Jag åker till Jakobstad nästa vecka, och första maj helgen blir svårt att komma iväg på.
Och till Tyskland första veckan i maj, annars hade det kunnat funka att sluta jobbet lite tidigare någon dag!
Får sikta in mig på tidigast 9-10 maj för proflygning!:bawling: vill ju flyga nu!!!
MVH/Christer
Kommentar