Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hej, Är det bara bra väder så kör vi vilken helg som helst. Jag har ingen av de närmaste helgerna inbokad just nu.
mvh
Gunnar
Gött! har kört motorn ikväll och det funkade hur bra som helst, både på Lilldraken och vipern med kolibrin :applouse: så det blir två stycken premiärer
Ser ut att kunna bli lite byig vind nu på Lördag och söndag!
MVH/Christer
Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:
Ja prognosen för helgen ser inte så bra ut vi får se hur det ser ut till nästa helg. Vi kollar till veckan och hoppas på
bra väder. Jag skall premiära Rafalen efter förra årets krasch jag också
Ja prognosen för helgen ser inte så bra ut vi får se hur det ser ut till nästa helg. Vi kollar till veckan och hoppas på
bra väder. Jag skall premiära Rafalen efter förra årets krasch jag också
Ja vi får satsa och hoppas på nästa helg, kul med fler premiärer! enigt rykten så är det fler jetter på gång i S-vall :thumbup:
MVH/Christer
Intressant mekanisk mixning av elevons för deltavingen där
Funderat lite på hur ett block och taljasystem skulle se ut för att få en rimligt proportionell mekanisk mixning från spak till roderytor.
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.
Ser ut att bli dåligt väder även denna helg :banghead:
Jag åker till Jakobstad nästa vecka, och första maj helgen blir svårt att komma iväg på.
Och till Tyskland första veckan i maj, annars hade det kunnat funka att sluta jobbet lite tidigare någon dag!
Får sikta in mig på tidigast 9-10 maj för proflygning!:bawling: vill ju flyga nu!!!
MVH/Christer
Regn är väl det enda att undvika, blåst är välkommet, speciellt vid maiden!
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Kommentar