Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Undersidan har fått lite vädring också. Postnord skulle komma med piloterna idag men på något sätt har adressen försvunnit på paketet och Postnord skickade tillbaka paketet till England igen. Postnord ligger inte bra till hos mig:( Väntar på att få se dem live.
Fast det kan ju vara avsändaren som inte har klistrat på adressetiketten ordentligt om nu Postnord påstår att den har försvunnit men avsändare är känd. Alltså är avsändaren korrekt.
Vi får väl se om det är "tepåsarna" som har gjort bort sig eller själva Postnord.
Äntligen kom piloterna, med DHL så kom det fram utan problem och på 5 dagar. Postmord ligger illa till hos mig.
Lite bilder på första sittningen i Cockpit. Det verkar som jag får låna en vagn så kärran får följa med till Karlskoga nästa vecka.
TackDet är 3w dioder gröna och röda samt 6 st 5mm vita bakåt. I noställsutrymme
2 st 3w vita och 1 st vit 5mm på nosbenet.
Styrningen är HobbyKing.
Gunnar
Kommentar