FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
Exakt -det är ett CAD format som inte lämpar sig för utskrift på papper - till det har man PDF som alltid blir samma storlek.
Kajaken - du får tvätta av linsen för den är suddig i kanten
Snygg kärraKommentar
-
Några tips på bra billiga mindre kameror. Behöver köpa ett par. Gärna med vidvinkelins och bra ljuskänslighet.Kommentar
-
-
Jag har insett att jag helst flyger med 1.3 eftersom det ger bäst räckvidd när man flyger lågt och nära byggnader etc. Men jag inser samtidigt att SPW-antennerna är lite bräckliga så nu funderar jag på att helt enkelt bygga en böjlig LP-antenn istället. Jag har nog någon LP-patch liggandes någonstans jag kan använda alt tar jag CP-patchen trots 3dB förlust.Kommentar
-
-
-
Brukar generellt inte gilla när man jagar djur med våra FPV-grejor men får är ju vana att vallas så no harm done
snyggt flugit dock
Min Hammerquad börjar närma sig premiär men har några småsaker kvar dock. Väntar på kamera samt måste fixa en S.bus kabel till denna också. Har en liggande (andra änden på den jag fick av sig Simonarvestrand) men kan Faan inte hitta den :( surt!
Den dyker väl upp efter lite städning.

384gram och då skall det dit lite större acc och FPV kamera. Kan bli bra det här.Kommentar

Kommentar