Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Den enkla förklaringen är att sändaren "hoppade" ur halsremmen när olyckan skedde.
Halsremmen du ser på bilden är en annan halsrem som jag bytte till efter lagningen (förhoppningsvis en säkrare sådan).
Jag gjorde några egna ljud som jag tycker jag behöver. Gyro Av/På, Loggning Av/På samt modellnamn för Bixler 2, MiniDLG så att dessa kan läsas upp när en modell laddas i Taranis.
tänk på att de är tiderna när dom i bästa fall blir tillgängliga för distributörer, så det tar ytterligare tid innan de når konsumenterna. När det gäller tider och FrSky jag dessutom tycka att dom verkar vara tidsoptimister.
FrSky har en lång historia av mycket tidsoptimistiska uppskattningar. Ibland kommer grejerna lite senare än de hoppas på. Ibland tar det betydligt mer än ett halvår.
Det enda man med säkerhet kan säga är att prylarna inte kommer i tid:-)
FrSky har en lång historia av mycket tidsoptimistiska uppskattningar. Ibland kommer grejerna lite senare än de hoppas på. Ibland tar det betydligt mer än ett halvår.
Det enda man med säkerhet kan säga är att prylarna inte kommer i tid:-)
...ungefär samma problem som Multiplex nylanserade RC-anläggningar då...:-)
Roger
Nåja - nog finns det skillnader i det fallet mellan olika fabrikat. Multiplex har väl länge varit en "värsting" i detta avseende medan t ex Futaba ofta levererat grejorna rätt kort tid efter att de blivit releasade.
Roger
Kommentar