Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Warbirdradio.com har manga intressanta program som jag verkligen kan rekommendera att ni lyssnar pa. Klicka runt och lyssna pa intervjuer med gamla och nya stridspiloter. Mycket intressant!
Hej Göran
du vet mätningarna av den ursprungliga uppfällbara truckar?
Kan du berätta storleken av de viktigaste redskap (lunghessa och stammens diameter?)
Jag anser att åtgärden är av 108,67 cm men jag är inte säker.
tack som mycket!:icon_winkle:
2000 km bort, men i slutändan kommer jag alltid tillbaka :cheers2:
jag har Italienska från födseln, men sinnet och hjärtat är alltid svenska!
Jag ar ledsen Samuele, men jag kan inte hjalpa dig med de har dimensionerna da jag har helt utgatt fran ritningarna. Men om du fragar Sturla sa kan han sakert hjalpa dig da han har utgatt fran originalritningar.
Göran, tack för snabba svar.
Problemet är att jag redan har kontaktat Sturla för information. men han säger att storleken på gaffeltruckar är de på bladet ... men ser planerna och se bilder av dem som anges på de ursprungliga planerna inte stämmer i form och åtgärder som . Jag ska försöka i alla fall att även höra ägaren till Catalina vita som är i Kanada .. han kanske vet mer. " dock
Tack ändå för hjälpen.
2000 km bort, men i slutändan kommer jag alltid tillbaka :cheers2:
jag har Italienska från födseln, men sinnet och hjärtat är alltid svenska!
Lyssnade också på programmet och tyckte du gjorde en bra insats med att hålla konversationen igång, tror annars det är lätt att man kan bli lite nervös och nästan bara svara ja/nej speciellt om det inte är på ens huvudspråk
Jo, det är lätt att bli lite nervös och bara svara ja och nej. Men som tur var så hade jag redan varit där i en vecka och kommit tillbaka in i språket en aning.
Så är jag tillbaka i verkstaden och kan börja jobba på den här kärran. Det som jag har gjort är att börja justera de nya fästena så att allt rör sig lätt och behändigt. :lollypop:
Kommentar