Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag har faktiskt haft ganska bra med tid i hobbyrummet ett tag
Men det betyder ju inte att det blir mycket gjort, allt tar ju sin tid med funderingar och planering av diverse prylls, och man blir förvånad av hur mycket kabel det går åt.
Landningsstället får snika åt sig ström från motoracken tänkte jag och fixade en kabel till det.
Så här blev huven! kan tillkomma någon detalj senare!
Testpiloten är fixad till någon mer tidsenlig i rätt storlek dyker upp!
Efter många om och men så har jag bestämt att batterierna hamnar under pilotens ben för att få det hyfsat servicevänligt
MVH/Christer
Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:
Jag brukar inte kommentera byggtrådarna, bara läsa med stum beundran, men nu känner jag att jag måste. Helt fantastiskt bygge! Tack för att du förgyller mina kvällar med detta mästerverk!
MVH
Fredrik
Bor i Sigtuna
Quad: TBS Discovery | Naza M Lite | Futaba T8J
Flyg: Multiplex Twinstar | Spektrum DX6i
Jag brukar inte kommentera byggtrådarna, bara läsa med stum beundran, men nu känner jag att jag måste. Helt fantastiskt bygge! Tack för att du förgyller mina kvällar med detta mästerverk!
MVH
Fredrik
Vad kul att du tycker det! Tack!
MVH/Christer
Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:
Kommentar