Saab B-17A i skala 1/5 designad av Jerry Bates
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
-
Du är alltid välkommen på ett besök. I den nya lokalen så blir det även en fikahörna....utan två högar med balsadamm! :sarcastic:Varit lite of här på forumet några veckor beroende på alldeles för mycket jobb.
Men jösses vilken hobbylokal. Jag hoppas verkligen jag får komma och hälsa på dig där vid tillfälle
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
GöranKommentar
-

En liten skiss över det nya paradiset.
GöranKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
För att citera vissa amerikaner;
Are you f-ing kidding me?!
Nu är jag brutalt avundsjuk, det är större än hela våran lägenhet, enbart för hobby.
Du är en lycklig man Sweeper.Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV
Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek
Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.Kommentar
-
Jo, jag hade tur som fick tag på den här lokalen.
Jag tröttnade på att ha det så trångt så det var bara till att slå till.
GöranKommentar
-

Det är mer eller mindre färdigmålat nu. Så då var det dags att börja flytta saker. Hangaren börjar fyllas upp.

Lite hyllor har kommit upp. Det här är träbearbetningsrummet.

Det blev en enorm skillnad med lite färg på väggarna. Det här är sprutboxen. B-17 har hittat hit.
GöranKommentar
-
Det enda du verkar sakna är en toalett och en kokplatta för att värma en burk ravioli då och då. Sen skulle du kunna stanna i hobbylokalen i flera veckor!Kommentar
-
Kommentar
-
Toalett finns i huset och jag har fått en nyckel till den.
I lokalen så finns det numera ett kylskåp och en micro.
Jag har funderat på att ställa ned en tältsäng i fall jag skulle av misstag råka jobba för länge där nere.
GöranKommentar

Kommentar