Det är den typen av styrning fast med vajer. Måste säga att så här långt i utvärderingen verkar det fungera över förväntan, alltså.....helt säkert bra nog åt klåpar´n som ska ha planet :sarcastic:
Ska ta lite bilder på installationen och möjligen en video på funktionen när kidsen är i bingen. Återkommer.
men har upptäckt att det roligaste är att lösa problemen som uppstår vid byggandet/modifierandet. Att överföra planen man har i huvudet till en fungerande komponent och belöningen man får när/om det funkar är mycket trevlig

Kommentar