Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
..Get Your sliip with Hagmans.. Kan se sängreklamen framför mig..En sovande skäggförsedd gentleman med ett modellflygplan med sig i sängen..
Den blir riktigt trevlig den där Göran,får tydligen boka er flygdag i år så man får beundra den Live!
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
..Get Your sliip with Hagmans.. Kan se sängreklamen framför mig..En sovande skäggförsedd gentleman med ett modellflygplan med sig i sängen..
Den blir riktigt trevlig den där Göran,får tydligen boka er flygdag i år så man får beundra den Live!
Om den där reklamen dyker upp så kan jag till och med tänka mig att skaffa en TV.
Tyvärr hinner den nog inte bli riktigt klar till den här sommaren. Men den skall vara flygklar till nästa sommar.
Isch!
Ser inte skönt ut att sätta sågen i en så välsvarvad skönhet.
Men det är väl som en plastikoperation, det blir mycket bättre efteråt.
Så jag är inte ett dugg orolig!
Så den går ner i handväskan när han åker till USA kanske? :stupido2:
PS. Flying Legends 2005-DVDn är klar för leverans. Bl.a. intervju med flygförare Kjell Nordström och sen B17 uppvisningen. Extramaterial är 8 minuter filmat inne i cockpit under uppvisningen !!
Isch!
Ser inte skönt ut att sätta sågen i en så välsvarvad skönhet.
Men det är väl som en plastikoperation, det blir mycket bättre efteråt.
Så jag är inte ett dugg orolig!
Det var inte trevligt alls att såga isär den igen. Det är lätt hänt att man sågar fel. Men det gick bra.
Kommentar