Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Ovansidans lampa limmades fast efter en hel del mätande och justerande. Av någon anledning så hade hålet hamnat nästan 10 mm fel. Men det var bara till att ta upp ett nytt och spackla igen det gamla.
Undersidans hål för lampan satt där det skulle så det var bara till att limma fast den....lampan alltså. Hålet sitter rejält fast och kommer nog inte att lossna.
Hålet sitter rejält fast och kommer nog inte att lossna.
Göran
Dagens citat! :sarcastic:
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.
Vad har du för maskineri för att göra så där fina urfräsningar? :-o
Jag ritar upp vad jag behöver i TurboCad och anpassar dem till CNC fräsning. Filen skickar jag sedan till Magnus på MBS Rc Models som fräser dem åt mig. Han fräser allt till mig som jag behöver ha fräst med väldigt gott resultat.
Äntligen en bild på skevroder utrymmet på vänster vinge.
Servoluckorna fick sig en behandling med lite primer och skall slipas nästa gång jag är i paradiset.
Nu börjar det bli dags att komma igång och jobba lite med de här....igen.
Kommentar